Friday, February 11, 2011

Saiz, Colour, And Distance does matter.

Add caption
pink n purple. do u like?

After office hour, rush to the only Shopping Mall here in Putrajaya, Alamanda. 5.30 p.m until 10.30. huhu, at last i got what i want! Sweet as picas above. Pink n Purple.Bukan apa, this entry is only to express my feeling...betapa susahnya nak cari saiz Mr.A dipandankan dgn warna kesukaan Ku. Selepas berjaya selongkar semua brand, dan kaki pun dah sgt lenguh akhirnya jumpa satu! Lega rasanya. Yg paling penting, moga2 saiz ini muat dgn dia. n really hope that He will like it! Semoga pjj between us dan kesibukan yang akan bertambah dalam kerjaya masing-masing tidak akan menjejaskan apa yang telah dibina dengan susah payah dalam hubungan ini. Moga kita dan kasih ini diberkati dan diredhai oleh Yang Maha Pengasih lagi Maha Pemurah :) Ya Allah Ya Tuhanku, tunjukkan lah padaku jalan yang lurus.

Saya pernah beria-ria membeli sesuatu untuk beberapa insan, sgt seronok dan teruja untuk memberikan pemberian itu, tapi saya sangat kecil dan terasa hati bila ada diantaranya bukan berterima kasih, malah mengatakan xlawa! dan buat xtau ja, saya bukannya mintak balasan apa-apa, saya bagi sebab saya iklas dan saya suka nak memberi, tapi.... itula, manusia...semoga saya tidak seperti itu pada org lain. Pada semua insan2 yang dekat dihati dan sekeliling saya, saya sayang kamu semua walaupun  kadang2 saya macam kalut. hehehe...



love made in heaven !



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Powered by ShowMeBlogger.com

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails