Saturday, February 12, 2011

Spending time with pren lagi



tajuk lebih kurang sama, cuma tempat,waktu dan orgnya ja yg berbeza. melepak bersama kat noodle station, order mee curry, menu yg tersangat aku jarang nak order. tapi sbb nak try rasa hari tu aku pn order sbb malas nak pikir.nasib ice blended membantu menceriakan keadaan tekak dan lidah. on the same day gak la hari aku spend banyak sikit...xbest hari itu ialah atm rosak dan disebabkan mals nak cari tempat lain aku guna kad plastik gores. terbelanja la benda yg asalnya xdak pun dalam plan. Org len yg nak bertunang ngan kawin aku lak yg berbelanja kat Binwanis, ohohoh, kat mana lak nak p tempah baju ni, nie la yg malas nak beli kain ni. Jom sapa nak teman I. hehe.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Powered by ShowMeBlogger.com

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails