Monday, January 24, 2011

Baru rasa berbaloi-baloi.

wayar yg nak terputus suda!

Asalamualaikum, dgn rasa puashati, tersenyum dan gembira bila boleh updated blog dari Blackberry nie. Haa, baru la rasa cam xsia-sia beli henpon ni dulu. Dengan itu juga bermakna saya boleh dan kerap updated la blog ni. Kalau nak tgu bukak internet kat pc mmg jgn harap la, lebih2 lagi kalau kat opis. mana ada masa,fb pun kna blok. So, sekarang, waktu dok panas engine keta pagi2 pun boleh sudah updated. hehe. xyah lama, dlm 5 minit pun dah boleh wat satu entry. hohoho... ok, nanti saya updated tutorial camna na nak blogging especially bagi blogger blogspot. saya faham perasaan mereka2 yg nak updated tapi xreti. don wori, saya pun macam kamu gak awal2nya. so mari-mari kita berkongsi ilmu disini. hehehe :p

(gambar diatas menunjukkan charger BB saya yg dah hampir nak putus, i xganas pun,tapi xtau la napa jadi camtu, my sister n my friends pun ada masalah ngan charger bb nie,bila cas ssh nak masuk)- naseb bek leh cas kat pc/laptop.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Powered by ShowMeBlogger.com

1 comment:

  1. wuhuu..bestnya leh update guna henpon..hehe..lehla i baca blog u selalu pasni..;)

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails