Thursday, December 23, 2010

Buku.



Nampak tak gambar di atas? isikan ruangan bergaris dengan jawapan yang tepat. Ini adalah satu penyelesaian masalah. kenyit sikit mata. Gurau je ok. hehe. Mesti ada yang ingat saya ni seorang  yang rajin pergi membeli buku berhard cover dan menjadi bahan bacaan. ok jgn terpedaya. Kalau bukan kerana ianya satu tugasan wajib, maka jgn harap saya sesuka hati nak pergi beli buku nie kat MPH dan membacanya dengan bersungguh-sungguh bersengkang mata setiap malam dan siap buat conclusion/summary cam zaman belajar dulu. Anda ingat saya rajin sangat ke? Walaupun saya mmg suka membaca, tapi kalau benda tu formal macam nie, mmg saya xbrapa suka. tapi kalau jalan free2 ke mph mmg buku mcm nie aku suka asalkan aku sendiri yang rasa NAK.Oh sori, saya bukanlah tergolong dalam kategori pelajar rajin tahap gaban ye. Kalau rajin dah lama jadi Doctor. Sebab xbrapa nak rajin la boleh jadi Accountant dan ditawarkan carrier yang menarik di United Kingdom sebelum aku terperangkap disini berangan tak hengat.  hahaha. Ok, just kidding again? Nampaknya saya sudah hampir terkeluar tajuk lagi nie. Tu la, karang entry dulu sebelum fikir tajuk kan?kan? itulah cik sufia gelaran yg diberi oleh sesetengah insan, suka berangan, berangan saja sudah boleh buat aku gumbira tersengeh-sengeh.

Kembali kepada tajuk utama, saya sebenarnya nak berterima kasih kepada seseorang yang telah berkongsi pandangannya berkenaan dengan buku ini. Perbincangan kita telah memberikan saya keyakinan untuk menyiapkan tyugasan wajib ini dengan lebih efficient dan telah mempelbagaikan sudut pandangan saya. Nanti saya belanja kamu ye. Thanks H so much. Yang lebih menyenangkan hati, saya sudah menghantar tugasan tersebut 2 hari lebih awal dari dateline. Itu sudah cukup buat saya rasa selesai satu tanggungjawab sebagai pekerja makan gaji... ja pun. Aku Insan Kerdil... tetiba la pulak kan, nak buat sadis kat sini. maklumla, blog macam diary luah perasaan la kan. apa lagi....





No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails