Sunday, September 26, 2010

:life:

Bersiaran dari dalam kereta. Tidak tahu apa yg hendak dicoretkan pada kali ini. Tapi hati ku begitu meronta untuk meluahkannya.tapi tidak tahu bagaimana harus bermula atau bagaimana cara yg sepatutnya.sedangkan lidah lagi tergigit...dari satu sudut mungkin kita rasakan yg kita suduh cukup banyak bersabar dan berkorban, dan mungkin dari satu pihak lagi dia yg merasakan dirinya banyak bersabar dan berkorban. Yang sebenarnya masing2 telah cuba bertolak ansur dan bersabar. Benarlah kata org,dalam menjalin hubungan yg paling penting adalah toleransi.
Mungkin ada masa gembira dan duka. Tapi hanya satu yang ingin saya nyatakan disini sekali lagi. Saya sayang kamu.mungkin saya xsempurna sbg manusia biasa saya ada masanya saya tidak dpt menahan perasan saya. Sori for everythings that I have did hurt u, n tq so much for everything u did for me.

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails