Monday, September 27, 2010

Kisah Al Balik Raya

Syawal lum habis, so nak la citer pasal syawal yang sebelum nie x sempat2 nak cerita. x bayak sgt ambil gambar siri sendiri time raya. Kesakitan perut yg amat sangat pada pagi hingga ke tengahari membantut mood. so untuk permula, saya nak cerita bagaimana berjaya sampai di kg halaman sebelum raya bermula..hehe
first:
1. TQ kpd En.P dan En.D kerana dengan kasih sayang sanggup datang jemput saya dan yg sorang lagi nak teman auntie dia yg comel nie  ;p eceh..ce.ce
2.Sebelum tu saya telah menjamu selera steamboat best tempat kegemaran kami. walaupun pada asalnya tempat tu dah fully book. tapi dengan ke-terer an , kami berhasil dpt tempat. so apa lagi melantak la sampai kenyang gila.

hmm, bestnya bila xyah drive sorg...ops, bukan drive sorg2, tp x drive langsung.hahahah
daniel, pas ni kalau x dgr ckp auntie lagi, auntie tinggal tepi jalan kat ladang gadung banting kelapa sawit tepi highway. hahaha, ok ucap tq kat en.p coz snggup patah balik ambik daniel ek, padahal dah dekat perak dah. huhu.

saya teringin nak post picas2 yg best tapi sebenarnya saya xtau la pi mana picas2 tu...hukhuk.

1 comment:




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails