Friday, September 24, 2010

With Besstiess @ Hotel Istana Raya Sakan

Dis week saya telah hadirkan diri atas jemputan rasmi sempena open house raya by DRB-Hicom, with my buddies.,walaupun majlis tu start awal, kitaorg hanya bergerak selepas opis hour.

teman sepermainan. hahahahaha
Terima kasih pada pasangan ini sebab give us ride nek myvibikin:P hehe, Jgn salah pham,Ini en.apit ye, bukan KJ ,yg wanita diatas juga bukanlah rita rudaini versi pakai tudung. apa2 pun all n best wishes to dis bakal pengantin.hehehe.
aku suka pic ni, walaupun muka aku cam buruk, aku ttp suka.hahahah. hmm, ayu kata rugi sebab x bawak en.kerul dia sama. ( dalam hati aku gelak sebab bagus xbawak, kalau x aku sorg je xde pasangan.) P/s: kerul jgn marah ngan senior awak nie ek:P
mama n papa auni@pasangan sehatisejiwa suami isteri
suka la tgk diorg dua nie, sweet n comel. Aisyah n Fir.


1 comment:

  1. ee nuris malu laaaa..hehe..ade gak muke ktorg kt ctu..

    tp pape pun thanks ye...=)

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails