Thursday, April 1, 2010

pilihan

Assalamualaikum, sebenarnya aku sedang (susah hati sebenarnya) memikirkan sesuatu. ianya berkait rapat dgn even2 aku yg klash untuk satu date iaitu date yg jatuh pada hari Jumaat 9 April 2010...hmm, aku ada 3 important event which need my concern in my life, my family,my friends & my mother....on the day i have my reunion programm which located in of course my secondry school SMSSMJ at Sp, MY BELOVED MOMMY!, n of course la my WORK. adoiii...pilihan sebegini rupa selalu menyinggah2 dlm hidup aku, slalu sgt aku kena bt pilihan benda2 mcm nie, especially in my life...yg reunion tu mmg dah plan awal lagi aku n pegi,siap bayar awal2 lagi, (miss all my pren so much!!!!!!!) , and also my mom bday on the same day, but it's ok sebab aku plan akan sambut gak ngan both of my parent waktu ptg tu sbb rumah aku ngan sp xla jauh mana...n aku pn dah awal2 lagi dah explain to my dearest mom n dad....(miss both of u so much)..dat things settle.....,but suddenly my sister rancang nak celebrate my mom bigday kat kl, awat yg jauh sgt...nk surprise birthday party...oh noo...xkan aku as beloved doter x join kot kan? uihh...tensen NYER..,rupa-rupanya tambah lagi dugaan, pasai keja...aku kena pi tgk tempt korek minyak dari dalam bumi...huk..huk..huk..huk.....rasa nak nangis ja mcm nie..tp boleh selesai masalah ka? xkan? so watever aku kena settle gak...boleh x bt ketiga2 even sekali gus? boleh kot, aku akan guna segala kepakaran untuk bagi boleh pi semua even2 nie. xcaya? tgk la nanti...akan ku gunakan poket doremon yg nobita bagi...tp xleh guna slalu kaedah nie...hehe..ada la caranya...yg penting semua beres!! Wish me luck, InsyaAllah akn settle dgn cara terbaik nyer. :))

2 comments:

  1. wah siannyeee.. reunion jgn x g..mis u much!
    good luck ye doraemon...

    ReplyDelete
  2. akan pegi gak lea, miss u n pren so much!! nak trigin sgt nak jumpa iman yg comel n tembam tu...geram...hehehe

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails