Wednesday, March 31, 2010

SKEMA

why aku letak "skema" sbgi tajuk entry kali nie....aku skema ka?
ada org ckp aku skema, ikut sgt peraturan...hmm, actully aku bkn nak skema hari tu just nk follow arahan dress code yg ditetapkan..actually aku pn xbrapa nak suka gak kena pakai tudung sampai senget2 tu...aii betapa susah nya tudung aku nak jadi pagi tu....tudung eksklusif dari kementerian ku...yang diberi kan untuk para pegawai2 dia yg akn menjadi dress code untuk dipakai every monday..,kebetulan lak aku xda baju kurung yg sepadan untuk dipakai, so apa lagi, kena pakai ngan kemeja putih n skirt la pg tu...housemate aku pagi tu kata aku nampak seksi dgn pakaian tu..adoi...aku rasa bukan seksi, tp seksa ada la, dah la lambat sampai opis sbb tudung tu yg xmau menjadi2 sampai sudah...huhuhu...aku walauapapun, aku ptt puji tudung tu sbb cantik, cuma ssh nak pakai je, whatever la, dah dpt pn free,bersyukur je la.

5 comments:

  1. dah nama pon peraturan kan, so kena la ikut.. maklum lah, pegawai2 ni jd contoh kt org lain ;)

    love
    ~k.e~

    ReplyDelete
  2. cik sufia,guna la starch(easy on)tuk tudung tu..Mcm sy slalu guna!
    H--->xoxo

    ReplyDelete
  3. cik sufia,guna la starch(easy on)mcm sy slalu guna tu..Hihi..=)
    xoxo
    ~H~

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails