Thursday, August 29, 2013

Kenangan Majlis Saudara & Keluarga



Salam, sebenarnya ini adalah entry terperam. Waktu awal2 event ni dulu aku mmg semangat nak buat entry, tapi macam biasala, masalah M tu mmg selalu menguasai d itambah dengan banyak perkara lain nak kena buat dan urus. Semalam aku minta asben aku whatsapp pic2 raya, tgk2 dah xleh masuk sbb storage tab aku dah penuh. huhu, maka bermulalah aktiviti membersihkan storage tab aku. Sayang aku nak delete pic2 yang ada dalam tab tu mcm tu ja, so aku akan buat entry berperingkat upload pic2 untuk kenangan majlis saudara mara aku ni.


First 2 pic ni majlis akad nikah cousin asben aku, Tahniah Puspa & Hakim. Diorang ni kawen lebih kurang sebulan selepas aku n Mr.A. Due date baby kita orang pun beza sebulan jugak. hehe. * Bunting Pelamin ^_^

Last pic majlis akad nikah aunty aku.





No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails