Friday, April 22, 2011

Nasi Ayam Dan Limau Ais

Hari ni aku x join member-aku yang len keluar walupun rehat panjanh coz aku rasa penat n ngantuk disebabkan melalui hari yg penat jemari buat assingment bertulis tangan. ngeh ngeh ngeh.



Sambil buat kerja perabih satu paper yg aku mulakan dari pagi tadi, Mber group len kol ajak makan kat cafe.Aku pun follow je la kejap. Yg paling best, menu nasik ayam air limau ais aku hanya RM5! berbaloi-baloi ku rasa.Murah kan? hmm. hehe. Untung-untung. I did ask him twice for the price, Yes only lima inggit cik! mber sebelah xpueh hati harga menu aku. hehe.







Ok pas habis menjamu selera, nek opis balik. daa. nak sambung apa-apa yang patut.



zzzzzzzzz



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Salam nuris,
    jemput datang bday Raes 14/5 nie yer...akak ada sent event invitation kat wandi @ fb... details tgk kat blog akak;)

    ReplyDelete
  2. TQ Sis for the invitation ^_^
    Heppy Birthday RaEs ! :P

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails