Tuesday, August 24, 2010

Y- please read dis N3 ok.

Sedar tak sedar sudah masuk 2 minggu umat Islam menjalani ibadah puasa. Alhamdulillah, jauh diperantauan..ecece..haha, xla jauh mana pun. Balik raya kalau jalan jem macam tahun lepas ada la dalam 9 jam je ^-^. JE?? penat la kalau sorang2 drive 9 jam macam tahun lepas. Walaupun keta auto penat la...penat..penat laaaa... Aish...kan best kalau adik lelaki aku yang sorang tu sanggup tunggu n balik dengan aku kali nie. TAPI sanggupkah dia menunggu aku sampai minggu nak raya... Apa kata aku hasut lecture dia suruh buat kuliah sampai sama tarikh aku start ambik cuti...hahaha...x beak la aku wat camtu....jahat cam setan...kihkihkih. Sapa la aku nak suruh lecture UIA wat camtu kan...huhu.

To my only0nlyone brother, kalau sanggup tunggu ur sweet sis nie n jadik driver balik raya nie. I gave u manyak2 duit raya. nak?? 5 kupang...kihkihkih ^_^.

dari
ur sis yang baru blajo makeup mate-mate.

^_^


Happy Birthday Y

semoga dimurahkan rezeki dan bahagia selalu
may all ur dream comes true
be a real hero in family ok
i love u as my only brother.
take care.
cake birthday nanti tunggu raya je
i baked u cup cakes n caramel ok.

haa...study rajin2,


4 comments:




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails