Thursday, July 1, 2010

oat bersama susu panas


saya sedang menikmati oat bersama susu panas yang sungguh berselera
saya tidak tahu kenapa saya suka minum oat bersama susu panas setiapa hari sekarang.
adakah saya sedang berdiet? oh tidak..kerana saya bukanlah seorang yang boleh menahan selera dan berdisiplin bab-bab makanan ini..kalau saya sedang berdiet sudah pasti saya tidak akan menjamah chocolate-chocalate, soup2 tomyam kesukaan saya walaupun xmakan nasik...hehehe

menikmati oat bersama susu panas di dalam opis diketika ini..hehe..untuk hari ini saya tak tension pun walaupun pada awal pagi tadi mood saya agak terganggu..mungkin bergelakan 5 minit bersama teman-teman seopis..mengurangkan stress kami semua..ya kawan-kawan..kita berketawaan untuk hilangkan stress supaya boleh kembali melaksanakan tugas dengan cemerlang...cewah...keciwi je bunyinya...kehkehkeh...skema ye yoyo oaoaoao

oh ye mari ye saya nak sambung stori mula-mula tadi, napa la aku suka membebel ini..huhhh
waktu bersiap nak balik dari opis sebentar tadi mulut saya agak @%^%* mengusik ttg hantu terhadap rakan sejawat ku yang terpaksa stayback malam nie menyiapkan kerjanya kerna esok dia terpaksa outstation,...tetiba aku rasa bersalah sgt,...hehe..erk..xla rasa bersalah sgt pun,..dan yang sebenarnya aku pun byk kerja nak kena buat.alang-alang dah ada sekutu aku tumpang la join stayback sbb kalau sorang2 aku pun bukan alberiani sgt...huahuahua...lagipun xkan aku nak biarkan dia sorang-sorang sampai tgh malam...lagipun rumahku dekat je ngan opis..xsalah berbuat baik sekali sekala kan...nanti orang len pulak tolong aku..huhuhu..

hmm...kalau balik awal-awal pun nak buat apa...selain tengok tv... xpun aku terus tidor...
xkuasa aku nak lepak malam2 week days macam nie..ohh saya juga bukanlah alkakianlepaking...

tadi baru upload pic dlam mukabuku..ada satu pic yg mr.aa tanya dimana kah saya waktu itu n bila time kah...saya jawab "rahsia"..dan lagi saya jawab "saya seorang yang degil kadang2 kerna itu saya ttp tanak bagitau disini...hehe" ....kenapa saya jawab begitu ye kerna saya nak bagitau kepada mr.aa saya nak jawab disini..ya..di sini iaitu di blog persendirian saya ini..hehe (lagi2 asik"hehehe" je kan saya nie..mcm la lawak sgt..huhh)..wahai mr.aa...pic itu saya ambil ketika sedang menunggu awak disebuah shopping kompleks...ya saya kena tunggu awak berjam lamanya..sbb awak tinggalkan saya disitu...dalam mood saya yang mencecah marah tahap maksima pada waktu itu saya masih sempat pose sendirian menggunakan telepon bimbit saya yang berwarna pink itu...seb baik pic itu saya tgk ok..(hati ku je rasa cun..hehe) sbb tu bila awak sampai kemarahan saya dah reda...disebabkan itu juga saya nak awak mencari jawapan sendiri..dan jawapan untuk soalan awak tu saya jawab disini ....hehehe...saya suka main trasurehunt..kuikui..dan berteka-teki...xkan awak xtahu kesukaan saya mr.aa? awak xmarah dah kan bila baca entry nie..saya harap begitula..heheh..

oh saya nak kembali membuat kerja saya...fuh xsampai 10 minit saya hasilkan satu entry..begitulah lajunya jari jemari ku menekan papan kekunci ini bila banyak idea bertaburan..ok ciow..muamuamuahhh

1 comment:




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails