Thursday, April 15, 2010

Buku itu

Kisah Teladan Wanita Ahli Syurga

aku terjumpa satu tajuk buku "kisah teladan wanita ahli syurga" ketika aku "menggogle" kat search engine baru2 nie, tetapi ia dikarang dalam bahasa indonesia, hmm dimanakah aku boleh mendapatkan buku itu dalam versi bahasa melayu? teringin sangat nak baca, membaca adalah satu nikmat bagi aku...Alhamdullillah...Aku bersyukur pada mu Tuhan kerana masih memberikan aku sekeping hati yang bersabar menempuhi pelbagai dugaan yang datang...mungkin setiap dugaan yang diberikan itulah yang membuat aku sentisa dekat pada mu...sentisa mahu dekat pada Mu Ya Allah Ya Tuhan ku.....,aku bermohon pada-Mu agar dekatkanlah aku dengan org2 yang sentiasa dan mahu mendekati Mu....jauhilah aku dari orang2 yang jauh dari Mu.....redhailah ku...ampunilah aku atas segala dosa2 ku yang lalu dan akan datang...yang sengaja mahupun tidak sengaja...aku hamba Mu yang lemah dan tidak berdaya...hanya pada-Mu aku bermohon dan sembah...,berikanlah aku keimannan dan kesabaran seperti mana yang Engkau berikan pada mereka-mereka yang Engkau redhai...berikanlah aku kekuatan kan keimanan seperti yang Engkau berikan pada para wanita-wanita penghuni Syurga Mu...

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails