Monday, March 24, 2014

:: Show House:: Double Storey Terrace/Semi-D

Salam,

Last month punya cerita. Aku sekarang suka jalan-jalan cuci mata. Window shopping. Termasuk la ke show house. Sekarang tengah kumpul idea untuk mendeko rumah sendiri. Sekarang aku dan suami  menyewa rumah sementara boleh pindah masuk rumah sendiri. 





Ruang tamu dan ruang makan




Pandangan dari atas

Tiles jenis besar 2x2


Ruang santai tingkat atas

Ruang atas

Bilik tidur utama

Build in wardrobe master bedroom

Bilik mandi master bedroom

Mater bedroom

Second bedroom

Dapur

Bilik tidur keempat

Dapur




Rumah ni cantik walaupun deco untuk show house ni tak lawa bagi aku. Aku tak minat langsung dengan sofa dan meja makan dalam show house ni. Mungkin orang lain suka, tapi tidak untuk aku. Curtain dan hiasan lain pun kurang menarik minit aku, Tapi rumah ni sgt cantik kalau hiasannya tak berat macam ni. Mungkin perlukan warna yang lebih lembut. Rumah ni besar in real, kalau kena gaya akan nampak cantik dalam gambar. Aku suka rumah ni in real, cuma perlukan sentuhan yang lebih modern n simple. Its just my two cent personal opinion. Jom nanti kita jenjalan lagi ok. ^_^

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails