Monday, April 30, 2012

Menanti

Salam, semakin hari semakin jarang berkesempatan untuk menulis di sini. Ada sebabnya dan sering kali alasan diberi adalah sama saja. Tiada Masa dan mood . Disebabkan saya telah berazam untuk menulis sekurang-kurangnya satu entry setiap bulan, maka saya adakan juga masa dan mood untuk menulis bagi memenuhi azam tersebut memandangkan esok dah masuk bulan baru. Jadi, pada 30hb April hari ini, saya nak ceritakan satu hal yang berkait rapat dengan kehidupan saya dalam tempoh 6 bulan sehingga hujung tahun ini.

Saya sedang menanti surat panggilan untuk mengikuti kursus selama 6 bulan sekurang-kurangnya, semoga tidaklah jadi 7 atau 8 bulan seperti batch sebelum ini, atau pun zaman big bos dulu2 selama setahun.(hopefully will not more than 6 months, i hope it'll be lesser -ok day dream only). Khabar terbaru yang didengari, mungkin kena lapor diri dalam waktu terdekat, jadi semua rakan-rakan seperjuangan sekarang sedang pasrah dan redha menanti. Ok guys, you will not see me again at least until end of this year. Mengambil kira nasihat dari orang yang terdahulu . Layan je, mental kena kuat. Sabar. Lagipun cepat pergi cepat balik. Demi sesuap nasik + ke gred yang lebih tinggi   InsyaAllah semoga perkara ini membawa kebaikkan dan semoga diriku sentiasa positive. Thanks to my seniors yang memberikan info-info dan juga kata2 yang sedikit sebanyak menenangkan hati.









No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails