Friday, April 1, 2011

Nothing For This Entry.

Today is Friday, yeppy! rehat panjang hari ni. boleh la relex pas g pasar depan opis beli lunch n then dok diam2 dalam bilik relex puas2 sebelum boses aku panggil. Ingat nak kunci je pintu bilik nie pastu tido! Tapi xjadi plak sebab rasa nak mengarang esei gurindam hati aku kat sini. Yes, aku nak mengarang dan membebel disini supaya tiada keserabutan dalam hati dan otak. Walaupun tidak menulis apakah perkara sebenar yang bermain-main difikiran, namun hanya dengan membebel dapat gak relex.... :bebelan si tuan tanah

Pada sesiapa yang sudi nak baca, baca jelah, yang tidak suka, boleh la pergi berjalan2 ditempat lain ye. carilah tanah lain yang korang suka. Tiada paksaan disini. Tak pun, buat la blog sendiri. Pada aku, aku xkisah la orang lain nak menulis apa kat blog diorang. Itu hak masing-masing. At least dia ada blog kan? Kau?? Ada???

Eh, bosannya entry aku nie. Sudah lah. kita tamatkankan saja disini.

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails