Saturday, June 12, 2010

Tuah Badan



Jersey + Sign Original Pemain Italy
WORLD CUP 2010 telah pun bermula lewat malam semalam
pembukaan perlawanan antara Tuan rumah iaitu AFRICA SELATAN vs MEXICO...
Keputusan SERI 1-1
Mesti ramai yang telah masuk fasa GILA BOLA...sekarang kan...
suami2,boypren2,brother2,abang2,pakcik2,bapak2,cowok2.....
HUHH...mesti rasa nak berpasangan dengan bola tu je kan?
bagi mereka-mereka iaitu
isteri2,girlpren2,kakak2,makcik2,ibu2,cewek2
yang mmg xsekaki.....mesti GERAM KAN
tapi bagi yg satu kapal tu
leh tumpang dua2 belah kaki la kan
siap bermangkut-mangkut leh join sekali..
hehehe
kat sini , ada satu episod malam semalam dalam buku ceti harian aku
MR double A koling2 aku dah agak lewat malam semalm..
dia bagitau aku....
" i dapat jersey original Italy siap dengan sign striker Italy"
MR.AA ada mention nama pemain Italy tu...tp aku lupa lak la....heheh
aku tanya la dia camana dia leh dapat kan...
(brapa banyak "kan" aku nak guna entah ! hishhh....)
kata nya ...Dia ngan sorang kawan g lepak tgk bola kat Mamak n then
ada sorang Chinese yg seksi dan lawa menghampiri di (aisyehh...amboi2)
soruh isi borang n teka keputusan malam tu "AFRIKA SELATAN LWN MEXICO"
so dia pun teka la 1-1 (satu sama)
tup2 mmg betol tekaan dia...
but ada 6 org yg tekaan nya tepat
so diorang buat undi...
sebab ada 4 wisel, 1 bola, 1 jersey...
bertuannya badan MR.AA
dia dapat
JERSEY ITALY original SIGN of The PALYER
SO MR.AA
CONGRATULATION!!!!!
(aku ada mintak MR.AA untuk hantar pic kat aku supaya aku leh upload dalam blog nie...hehe)
so nantikan......

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails