Tuesday, June 22, 2010

Strawberry Celup Chocolate......celup..celup...








wakakakah...hukhuk...sedapnya strawberry celup chocolate.....
semalam waktu dok bersms dengan kakak dan adik ku...
diorang terlepas ckp tgh masak chocolate...
ish...diorang pegi Cameron rupanya waktu on day way balik dari KL...
kalau aku tau family aku nak singgah Cameron mesti aku ikut diorang dari sini sampai ke Cameron Highland...huhuhu....untuk tidak mengecewakan aku dimalam semalam adik ku berjanji nak hantar email gambar2 diorang masak chocolate celup bersama strawberry...untuk pujuk aku diorang kata leh buh dlam blog aku...huh...H, i want one OK?! send me k, hahaha....

oh ye...strawberry ceceh chocolate ni famous especially kisah dia antara
SITI NURHALIZA & DATUK K

4 comments:

  1. haha..baca tajuk entry ang nih, aku pun teringat kt Datuk CT

    ReplyDelete
  2. cik nuris,nmpk sedap. Nak resepi bleh.. nyum nyum...

    ReplyDelete
  3. lea - ang peminat ct kan ? hehe..weh masak la bagi aku rasa ..hehehe

    Anonymous- tq la sbb bc blog nie, nak resepi ek? nanti ada masa saya buh dlm blog nie..hehe

    Mr.AA, janji mesti ditunaikan tau! hehe :)

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails