Friday, May 7, 2010


yeye! esok nk g pahang...bersama familia terchenta tersayang ku...berkumpul ramai2...n melawat kakak ku yg kawen ngan prg pahang taun lpas...bercanda di teluk cempedak sambil meraikan hari ibu khas buat ibuku tersayang...yeye..xsabar rasanya...YA ALLAH YA TUHAN KU SELAMATKAN LAH DAN SEMPURNAKAN LAH PERJALANAN PERGI DAN BALIK KAMI..HINDARILAH DARI SEGALA BAHAYA DAN BENCANA...AMINN....xsabar nak jumpa semua adikberadik dan keluarga ku...rindu sgt2...windu jugak nak jumpa anak2 buah ku...dania ngan daniel..

2 comments:

  1. kakak dah kawin? pasni turn ang laa..
    huwahuwahuwa..
    weh, ang ada adik lg sorg kan?xsilap aku nama Yusuf..btul x??ke aku ingat2 lupa

    ReplyDelete
  2. ha'ah, aku ada lagi 2 adik, bawah aku hanis, yg laki tu yusuf..hhehe...aku pn teringat pasai adik ang yg laki tu...dok tukis surat kat ang waktu form 1, nyanyi algu orang putih...yg "palipaliugo..."hehe

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails