Friday, May 14, 2010

kasut





kasut futsal ku dah tercabut tapaknya...betol2 tgh game yg dianjurkan kat tempatku...slek betol..bertambah2 kesakitan hati bila jd camtu..dah la sebelum tu aku dah sakit hati disebabkan satu hal tu (tp biarlah...syaitan saja mencucuk2 aku nie)...watever pon congrat untuk team aku yang menang...to all the player n stiker> gud job! lagi pn just 4 fun on dat day...i guess so...
esoknya aku masuk larian sempena hari belia kat Putrajaya.. pakai kasut shima haosemate ku...hehe..tq to shima ek:P...seb bek si dia nak temankan aku beli kasut baru ptg tu jga pas habis larian..hehe...leh la guna untuk game bagi volleyball lak..walaupun xterer aku hentam je main...yg penting lawan n bedal je...kihkih...

~

No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails