Tuesday, March 16, 2010

Just in a day


Semalam susah aku nak tidur, n aku pun xtau la nape, ada rasa resah...jadi aku ambil air sembahyang dan buat solat sunat,...baca Al-Quran...Alhamdulillah...akhirnya aku tertido jugak...namum aku terjaga lagi dan jam handphone pink ku menunjukkan pukul 4.15 pagi,kali ni dalam 30 minit aku pusing kanan pusing kiri cuba tidurkan diri untuk sekurang-kurangnya sejam lagi....untuk cuba dapatkan rehat untuk badan dan otak ku yang sememangnya penat setiap hari, semalam pn dah balik lambat dari opis dan aku perlukan tidur yang cukup untuk melaksanakan tugasan ku yang semuanya agak berat dan memerlukan tindakan segera...ditambah post untuk bos aku kosong, dan aku merupakan insan yang bertanggungjawab ke atas unit aku..../ dalam kul 5 pagi lpas xleh gak tido aku bangun mandi dan solat sunat san juga hajat memohon keampunan serta dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat..memohon supaya diberkati hidup aku dan orang yang aku sayangi dalam hidupku serta membaca Kitab Suci Al-Quran....lepas ja solat subuh aku terus bersiap dan sampai awal di opis...sampai ja opis terus buat apa yang patut sebelum jumpa big bos...THE END *x*x *x*


Aku mengharapkan sesuatu yang boleh menenangkan hati dan fikiran....(bukannya hadiah or ice0cream) but some changes that can bright up my future....chances have been given....i will wait the time .......

effort....move on.......there is no more "work smart"

have to "work hard" and harder...+++

rearrange schdule n rotine....

just leave behind whatever unnessary routine n activity

just ignore who ar actually disturbing life!

the most important is i'm going to be more healthier,

confident, knowledgeble, beautiful, gorgeous,rich!!!


hmmm...i going to start planning out my business....will continuw in next writting :P



No comments:

Post a Comment




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails