Monday, February 22, 2010

My Holidays @ Home




Today is my 1st day at dis lovely opis after comeback from holiday in my kg...driving alone almost 4 hour..lenguh2 badan semua ada,byk gak keta along the road..maklumlah cuti panjang..ramai la yg ambik kesempatan balik kg,siap tambah cuti lagi mcm org tu, hehe...sebenarnya i did'nt need to drive alone, actually my dear meng'ofer kan diri nak antar, tp syg bukan i xnak, just fikirkan u yg kena bergegas pulak nak balik ke peneng isnin pagi coz u ada meeting...apa2 pn thanks a lot when u show ur care, never feels like dis before dear...sebelum nie, my parents n all my siblings only have show their care n love...now it's my luck to have plus one my person important in my life...shower ur love...feels so lucky... thanks again especially when u bought my fovourite fruit...strawbeerryyyy...yummy...yummy fresh from Cameron Highland...


Moreover...what can i say here is my "caremal pudding" menjadi bersama gula hangus..first trail yg menjadi..fuh..sedap ooo...hehe, terasa nak belajar buat mcm2 lagi pas nie, ada juga keinginan nak buat n jual caremal pudding tu, sbb bukak ssh pn nak buat asal cukup bahan n perkakasan..hehe, emmm tp ada ke org yg beli...tetiba berlegar-legar pulak dalam fikiran ini..hehehe

That all is the best part in my holiday...and it's jerk to write here the bad part that will make my mood jadi hancus! whatever n what i would like to say here i love my family n to all my sisters n brother, we all always unite together does'nt matter what it is n we ar strong enough n always be together.. i love u all..mom n dad! take care dear oll....to my "by" love u too:P

1 comment:

  1. i luv u too...tp next time i dont want to hear any excuses k...

    ReplyDelete




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails